Bumerang - Yazarkafe
Turkiyenin En İyi Gençlik Bloguna Hoşgeldiniz.

2014 yılı en iyi yabancı şarkılar !

Posted by Manuel Medya 103 yorum

Yenilendik! 2014 yılının en çok dinlenen en iyi ve en yeni yabancı şarkılarını biz seçtik. Pitbull'dan , Akcente Sean Paul'dan, Keshaya kadar dünyanın en çok dinlenen yıldızlarının en iyi yabancı şarkıları bu listede!

1) Pitbull yaz aylarının bitmesiyle bombayı patlattı. Eski bir melodi yeni bir ritim. İşte FIREWALL!!!


2) Gips Casual Bate Tuba Mare 2014 yılının en hit şarkılarından biri!


3) Akcent feat Lida Buble - Kamelia Akcent o muhteşem ritmini yine konuşturdu. Listemizin 2 Numarası Kamelia İşte karşınızda!



4) Silva Gunbardhi Ft Mandi Ft Dafi - Te ka lali spirth bu yıla damga vuran
 yaz şarkısı cep telefonlarının zil sesleri te ka lali çalıyooor.

 
5) Major Lazer ft Sean Paul - Come to me bir şarkının melodisi ancak bu kadar güzel olur! 2014 yılında disco  kafe ve radyolarda en çok çalan şarkılardan biri!

 

6) Milk Sugar Feat Maria Marquez Canto del pilon farklı melodisiyle dinlendiren bir şarkı arabaların vazgeçilmez parçası!


7) Jason Derula Feat Snoop Dog - Wiggle R&B müziğin ustaları bombayı patlattı Wiggle Wiggle Wiggle!


8) Faydee ft Lazy - Laught Till You Cry - Waw waw waw bir şarkı bu kadar mı güzel akar? İşte R&B işte Müzik!


9 Bang la Decks - Utopia ve şimdi kendimizi yükseltiyoruz! Bngla Utopia ritmi yüksek bir şarkı!


10) Scoty - The Black Pear  Şimdi kendimizi melodiye bırakma zamanı! 2014 yabancı şarkılar tüm hızyla devam ediyor.

103 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya bi şarkı var bu aralar çoğu yerde çalıyo your lıfe gibi bi yeri var sanırım ????

asd dedi ki...

Youtube'den animals diye arat ilk sıradaki şarkıyı diyorsun büyük ihtimal.

Adsız dedi ki...

Aynen ben de onu arıyorum.

emre alcan dedi ki...

arkadaşlar bu sıralar bi şarkı duyuyorum çoğu yerde ancak hala bulamadım shazam ındırdımbu sefer de şarkıyı hiç duymadım ne olur yardım edin. şarkının nakaratında na na na geçiyo sadece orayı bılıyorum :(

M.Kürşad Çetin dedi ki...

icona pop girlfriend mi?

M.Kürşad Çetin dedi ki...

ya bir tane şarkı vardi vidyoda adam yazi tura atiyodurdu sonra gidiyordu bunalr egleniyolar falan arabanin tavaninin kesiyorlardi bilen varsa yazsin lutfen

baybilici dedi ki...

akko right now diyosun

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=GEfBusQY7Yw bu olabilir

Adsız dedi ki...

naught boy-la la la.

Ahmet Uzun dedi ki...

love me again
trumpsta
hey brother
eat sleep rave repeat
waiting for the night Ben bunların ocak ayında çok dinlendiğini düşünüyorum ve tavsiye ediyorum.

gtoylak dedi ki...

merhaba arkadaşlar ya metro fm de sık çalıyor ama anlıamadım . doz doz diye sözler geçiyor ol ol diyede olabilir :) bilen varmı

gtoylak dedi ki...

şarkı sonunda doz doz veya gol gol diyır ama metro fm de sık sık çalıyor bilen varmı:)

Adsız dedi ki...

yha bi yeni şarkı var nakaratında c'mon and c'mon with me yada what is have to be free gibibişi diyo ama bi türlü bulamıyorum :( yardım edebilir misinz? delircem yha bulamadım bi türlü

Adsız dedi ki...

ya deliricem son zamanlarda sık sık duyuyorum klibinde bez bebekler dövüşüyo ve bir tane gec kızın bebeği kazanıyodu yardım edermisiniz lütfen

Adsız dedi ki...

ya fenomende bi şarkı çalıyo adamın adı bara ile başlıyodu galiba adam pek meşur değil.. müziği çok güzel ama sizi alıp götürüyo bi el atın be

Adsız dedi ki...

emre alcan Dediğin Müzik macklemore & ryan lewis - can't hold us sanırım

Adsız dedi ki...

Emre alcan dediğin müzik Budur-->Alexandra Stan ft Your Instinct-Baby i'ts ok

Adsız dedi ki...

şarkının nakaratında bi kadın like idea gibi bişi diyodu bilen varsa yazsın

anıl güven dedi ki...

beyler bi şarkı var " dey on layf dey on layf " falan diyo deli oldum bulamıyorum pal station çalıyo genelde

Tunahan GÜNEY dedi ki...

Anıl kardeşim slmlar, ben sana o şarkıyı bulucam ama önce senin sözleri biraz daha doğru söylemeni istesem.sözüm sözdür benim bulurum ve bende su sarkıyı 1 ay sonra zor buldum çünkü tam bilmiyordum adını falan ama en sevdiğim dj'in yaptığını öğrenince hergün 100 kere dinliyorum artık!>>>
http://www.youtube.com/watch?v=YxIiPLVR6NA

Vakkas Toç dedi ki...

maçet dı bis maçet dı bis ben sözlerinin okunuşunu yazdım şarkının nakaratı böyley di lütfen bilen varsa

Vakkas Toç dedi ki...

bi şarkı vardı ben nakaratın okunuşunu yazıcam nakaratta maçet dı bis maçet dı bis diyodu 2 3 kez bulabilirseniz çok iyi olur

feberetto dedi ki...

Lana Del Rey - summertime bu olabilirmi?

Cihan Gültekin dedi ki...

get get getto diye başlıyor bulamadım bi yardim mydonozda calıor

Pescador dedi ki...

Major Lazer ft Busy Signal / Watch Out For This

Kaynak: http://webliste.net/cok-dinlenen-yabanci-sarkilar-ocak-2014/#.UwdqdPl_tig

Vakkas Toç Aradığın şarkı bu

Adsız dedi ki...

ya yeni bi sarki var hareletli kadin soyluyolor linga lingalin gbi bisey aklmda kalan pazar surpriznde falanda caliyo

Adsız dedi ki...

Day'n night olabilir mi? Anıl ?

Oğuzhan Günel dedi ki...

ya arkadaşlar vaşak pliz diye dio ya adam oşarkının adı ne

Gulsah Asik dedi ki...

Watch out for this'ten bahsediyosun sanırım :)

Edanur Yiğit dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=_zCoCa6b6cU

Adsız dedi ki...

Pan pam pam pam diyo ya sarkida ve radyoda caliyoo:/

Mahmut Durak dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=ktvTqknDobU

Adsız dedi ki...

https://www.youtube.com/watch?v=K5KAc5CoCuk doz doz geçen nakaratında :D:D

Adsız dedi ki...

gtoylak, metro fm de çalan parça arkadaşım
Indila - Dernière Danse

Adsız dedi ki...

teşekkürler.. yenilerini de eklerseniz daha memnun oluruz.

Efe Eren Altun dedi ki...

Arkdaşlar bi şarkı vardı nakaratında laaaa laaaa laaa aaa diyordu iluminati yapıyorlardı adı neydi söylermisiniz

Adsız dedi ki...

klibinde bez bebeklerin dövüştüğü şarkı imagine dragons radioactive :)

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bir şarkı var sözleri ingilizce olduğu için hatırlamıyorum ama saçları sarı kazıtmış zenci bi kadın söylüyo sanırım düet albüm kapağı siyahlı bişeydi bu kadın vardı ama şarkıyı hatırlayamıyorum bilen var mı :(

Hasan Durak dedi ki...

ya bi tane şarkı var şarkının sözünü unuttum ama sanki ''ı goto sometimes ....''
klipi kırmızımsı bişe şarkı birden kopmalık oluyo.ilk önce durgun .

Adsız dedi ki...

Ben de Bi şarkı arıyorum ama sadece klibini hatırlıyorum, klipte şeydi insanların sıcaklık değerleri kamerasıyla mk efektiyle mi çekilmişti ne, bilemiyorum anlatamadım da böyle olan kaç klip var ki zaten

Adsız dedi ki...

Gençler bir tane şarkı var ismi aklıma gelmiyo :( klipte bi adam 2 kız soyluyo . Bitane kızın saçı pembe gibi. Adam arada şey diyo kamela kamela gibi bişe :D lutfen yardim edinn

Sinan Gurel dedi ki...

bi şarkı var şarkının bass kısmında köpek havlaması gibi birşey vardı cok aradım ama bulamadım

Manuel Medya dedi ki...

Merhaba sinan şarkı who let the dogs out olmasıni?

Adsız dedi ki...

Şarkı yavaş giderken birden first lamicilesav gibi bir şey deyip hızlanıyor son zamanlarda popüler

Burak Berk ÖZYÜREK dedi ki...

but first let me take a selfie ;)

Adsız dedi ki...

Bende bir sarki ariyorum icin de gucci gucci diye bi bolum var ama ne ysptiysam bulamadim

Adsız dedi ki...

Sey bi sarki war so carcary diyo sonra havali bir müzik weriyo bu sarkinin adi ne? Bilen warmi???

batuhan eroğlu dedi ki...

ya arkadaslar işte gool programı başlarken çalan şarkıyı biliyomusunuz ya fransızca gibi :(

Adsız dedi ki...

AKLIMA Bİ ŞARKI TAKILDI ADINI UNUTTUM ŞARKININ ADINDA NİGHT GEÇİYODU SANIRIM bide klipte şarkı söyleyen kadın kızıl kısa saçlı ve de klipte erkekle kız değişik hareketler yapıyolar birbirlerine yaklaşmaya çallışıyolar olmıyo felan nolu bilen biri varsa yardımcı olsun

Adsız dedi ki...

Arkadaslar ya bi ya bi tane sarki var okunusunu yazicam lutfen cevap verirmisiniz teannay teanney the fo bunnay falan gibi syler var bayan söylüyo yardim lutfennn

Adsız dedi ki...

Ya bi tane sarki var bulabilirmisin teennay teennay the fo bunnay gibu biseler diyor bulamadim yardim et lutfennn

Adsız dedi ki...

Change your life o şarkı adı

Zahid Milasli dedi ki...

Stay the night şarkısı olabilir mi?

Adsız dedi ki...

yhaa shakiranın bir zamanlar çok ünlü şarkısı vardıı onu arıyorumm neydi adı bi yardımcı olun arkadaşlarrrrrrr!!!

Yılmaz TAYLAN dedi ki...

Arkadaşlar;
Bir şarkıda adam elini beline koyup vücudunu döndürüyor.
Şarkı hareketli.
Ama adını unuttum.
Bilen varsa yazabilir mi?

NOT: Bu şarkı KRALWORLD TV'de çıkıyor.

Şükür Ali YILDIZ dedi ki...

iki tane çocuk üstü açık bi arabada plaja gidiyolar ellerinde teyip falan var bi tane kadın geliyo herkes ona bakıyo demir gibide bi kadındı.bir aydır arıyorum yardımcı olursanız sevinirim :)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar fenomende bı şarkı çalıyordu . bayan bı sanatçı söyluyoor bütün gün o parçayı aradım nakarat kısmında gırtlaktan ııı ıııı ıı ı gibii bı ses çıkarıyor yanı boğazdan anlatamıyorum ama hareketli parça

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bugün gece 03:25 civarında metro fm de bi şarkı çaldı önce normal söylüyorlardı sonra birden adamın sesi takılı kaldı remixe döner gibi bişey oldu buyurun buda aklımda kalan ritim mırıldandım biraz ama bilirsiniz herhalde http://vocaroo.com/i/s15fTrp5xtpQ

güven Vural dedi ki...

kral world de bir şarkı dinlemiştim. Söyleyen bir kadın. 70 li yılların kot ve ayakkabılarını giyiyor ve sokakta dans ederek şarkıyı söylüyor.odukça hareketli ve sexi bir şarkıydı. Kendisine de eşlik eden 5-6 kişilik grup var. bulamıyorum bir türlü

Adsız dedi ki...

abi lerim bi yardım edin pink in çok sevilen bir şarkısı var ama adını bilmiyorum hareketli bi şarkı böyle bass tarzı gibi bilen varsa yardım etsin

ömer faruk aksoy dedi ki...

Sur da çalıyor bi şarkı şizoffen get the my loo falan lütfen bilen varsa kim söylüyor adı falan yazsın lütfen

mete arslan dedi ki...

Arkadaslar bir sarki var ama sadece nakaratini hatirliyorum ko mi ya ta die lutfen bilen yardimci olabilir mi

Dincer Aksogan dedi ki...

Bir şey sorucam kral tv nin yabancı şarkılar çalan şeysinde bi şarkı var. Hell in the wall mu ne diyo o kadar anlayabildim slow bi şarkı yardımcı olursanız sevinirim

okan dedi ki...

arkadaşlar bi şarkı var adını unuttum bulamıyrm.şarkının adında Health gibi bişey vardı bilen varsa yazabilrmi

Adsız dedi ki...

Lutfen bi muzik var hutde baba hudde diyo adi nedir bi de wasadda viss dio adam arapca gibi

Adsız dedi ki...

Kardsm onu majoz lazer söylüyo googlen yaz ilk çikan sarkisina tikla

Adsız dedi ki...

Summertime suddness

Enes Burak Obuz dedi ki...

wasadda viss = watch out for this mi acaba???

Adsız dedi ki...

ya başı çok hareketli sarışın bayan bi ünlü söylüyo çantayla vücudunu fln kapatı yo hani

Adsız dedi ki...

Arkadaslar bir şarkı arıyorum nakaratinda bıııır geciyor :) basu lee diye basliyo

Kuzey Güney dedi ki...

Beyler bi tane şarkı var aynı havalı korna gibi pal stationda 2 3 kere denk geldı sarkı aynı minibüscü abilerimizin havalı kornasına benzıyo :)

Adsız dedi ki...

Ya arkadaslar genelde radyoda mixler arasinda cok caliyo bi adam surekli as a bom bada bada diyo bilen var mi

Adsız dedi ki...

Donz donz lol lol diye calan sarki fransizca :) İndila-Dernie danse

Adsız dedi ki...

OKAN; GYM CLASS HEROES-STEREO HEALTS

Adsız dedi ki...

EMRE ALCAN BUNLARDAN BİRİ OLACAK DEMEK İSTEDİGİN
CAROLİNA MARQUEZ-SİNG LALA AZURO FEAT ELY-JE NE (RİO VİDEO EDİT

Adsız dedi ki...

Arkadaslar bi sarki var adin bulamitorum.klibinde tuvalet kagizlarini .adini yazsaz sevinirim

Murat Gürsoy dedi ki...

arkadaşlar bir tane şarkı var hani bi de survivor da çalmıştı oğuzhan turabi taklidini yapmadan nakaratı şöyleydi na na na na na öyle sonra repe geçiyo yardımcı olursanız sevinirim.. :)

Adsız dedi ki...

hutde baba hudde diyen şarkı papaoute arkadaşım

Adsız dedi ki...

hani birşarkı vardı.bir kız motor fln sürüyodu. gözleri çekikti . sahilde oynuyolardı. no no no no fln diyodu. lütfen bulun yalvarırım

Adsız dedi ki...

Merhabalar,bu ara fenomende çalan çok popüler bir şarkı var,günlerdir arıyorum ama bulamadım nolur yardım edin.Bir bayan sesi shake shake hatırlayabiliyorum nolur yardım edin,şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

Bir şarkı var erkek söylüyor. Nakaratında sürekli love you diyor. Bilen varsa yardımcı olabilir mi :)

Adsız dedi ki...

yabancı şarkılar listesinde yenilerden göremediğim çok şarkı var liste yenilensin.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar nakaratı ooh baby. baby.baby the yol ooh baby baby .... diye devam eden bi şarki var son zamanlarda çok popüler bilen var midir?

Adsız dedi ki...

Murat Gürsoy bu şarkı olabilir mi? - http://www.youtube.com/watch?v=DNZL3tj1peY (INI KAMOZE-HERE COMES THE HOTSTEPPER)

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=m-M1AtrxztU -motor süren gözleri çekik kız olan şarkı

Tiger Woods dedi ki...

arkadaşlar bi senedir arıyorum bu şarkıyı.club bi şarkı kadınla erkek söylüyo.mama shake mama shake gibi bişiy geçiyo nakaratta benzettiğim kadaryla tabi.bi de başlarda I m still fell the faina gibi bişiy geçiyo o kadar aradım bulamadım allahını seven yardım etsin

Adsız dedi ki...

dernier dansı dinlemeyen kalmadı dünyada en sevilen çocuk şarkılarından biri oldu artık söyleyende indila ama öbür şarkıları bu kadar güzel değil.

Adsız dedi ki...

i love ellie goulding

Adsız dedi ki...

ellie goulding i love you.

Adsız dedi ki...

maybe veya baby tam nakarata baslrken bu kelımlrden bırıyle baslıo bıln varsa daha yenı ynı duydm bıln varmı tamda anlatamadım ama

murat aslan dedi ki...

Katy Perry - E.T. ft. Kanye West

murat aslan dedi ki...

Martin Garrix - Animals (Official Video)

murat aslan dedi ki...

Nicky Romero - Toulouse

murat aslan dedi ki...

MACKLEMORE & RYAN LEWIS - THRIFT SHOP FEAT. WANZ (OFFICIAL VIDEO)

Niyazi Ertombul dedi ki...

arkadaşlar t-pop tv cıkan klipte kadın erkek arabada söylüyor kadın nakarata cello cello bicaro gibi sözler söylüyor bilen varsa yardımcı olsun lütfen

eren özdemir dedi ki...

bu ara çok hit bir arapça veya farsça sölenen bir şarkı var adını bilen yazabilirmi

Adsız dedi ki...

ya bi şarkı vardı bi sözü my hair şarkıyı bulamıyorum bilen varmı

Adsız dedi ki...

Bİ ŞARKI VAR NAKARATI NANANİNAYNAM DİYE YABANCI ERKEK SÖYLÜYO NAKARATI SLOW BULABİLİRMİSİNİZ

keysan sdjsı dedi ki...

arkadaşlar 2002 yılları yanlış hatırlamıyorsam bir barda dinledim remix ve içinde sadece bebek ağlaması vardı hatırlayan yada bilen biri varsa yazsın rica ediyorum ..

Benim Moda Kulisim dedi ki...

Pembe saçlı kadının olduğu klip >> akcent - boracay

Adsız dedi ki...

Ya bir şarkı var büyük ihtimalle düet ve yabancı. İspanyolca ya da rumca bir dile sahip sanırım. Böyle ne cok yavas nr çok hızlı. Şeyi andırıyor Vanessa Da Mata&Ben Harper- good luck şarkısını bileen var mı

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bir şarkı arıyorum. Kıvırcık saçlı bi bayan söylüyor. Klibinde bisiklet falan sürüyorlar yardım edin lütfen ooo bam bam bam falan

mehmet bkc dedi ki...

bi sarki vardi klite saga sola kuru kafa yapiskanindan yapistiriyorlar
kizlar ve erkeklerin suratlarinda kuru kafa dovmesi var sarkiyi bilen var mi?

Yorum Gönder

--Page Navigasi -->